27 września, 2023
wirtualne aranzacje

Na rynku pojawiło się właśnie nowe rozwiązanie wspierające sprzedaż i zakup mieszkań. Jest to interaktywna prezentacja dowolnego lokalu w rzeczywistym i dostępnym do realizacji stylu wykończenia pod klucz, która powstała we współpracy pracowni projektowej Decoroom i 3D Estate – dostawcy interaktywnych materiałów 3D dla firm deweloperskich. Dzięki temu narzędziu można nie tylko lepiej zrozumieć układ oglądanego mieszkania, ale również poznać jego możliwości aranżacyjne.

Wirtualny spacer po wnętrzu

Interaktywne spacery 3D to obecnie jedno z najbardziej pomocnych narzędzi na rynku deweloperskim. Urozmaicają formę prezentacji oferty mieszkaniowej oraz wywierają duży wpływ na finalną decyzję klienta. Wartością dodaną wirtualnych spacerów są prezentowane w nich style aranżacyjne. Na początku tego roku na rynku pojawił się pierwszy realny i dostępny na zamówienie styl stworzony we współpracy z pracownią Decoroom. Spotkał się on z ogromnym zainteresowaniem na rynku, dlatego obie firmy postanowiły kontynuować współpracę i stworzyły właśnie drugi styl wirtualnego spaceru. Prezentuje on aktualnie panujące trendy wnętrzarskie i bazuje na założeniach projektowania uniwersalnego, dzięki czemu pasuje do każdego mieszkania.

– Aranżacja wirtualnego wnętrza oparta jest na jasnej tonacji, uzupełnionej pastelowymi kolorami. To wyjątkowe połączenie popularnego obecnie stylu kawaii ze stylem modern classic/mid-century, które świetnie wpisuje się w aktualnie panujące trendy wnętrzarskie. Odnajdziemy w niej świadome odniesienia do modernistycznych wnętrz w postaci płytek z linearnym wzorem w holu, kuchni czy łazience. Inspiracja widoczna jest także w projekcie kuchni z zastosowaniem modnej zieleni i lastryko na blacie. Wartym uwagi elementem wydają się również obłe kształty mebli i lamp dekoracyjnych, które z kolei mogą kojarzyć się nam z naturą. Dzięki temu całość jest bardziej przytulna i delikatniejsza w odbiorze – podkreśla architekt Magdalena Tarnowska, Dyrektor Działu Architektów w pracowni Decoroom.

Styl, który wyznacza trendy

W zaprojektowanym stylu wykorzystano produkty przystępne cenowo oraz łatwo dostępne na rynku. Na podłodze króluje deska podłogowa Barlinek w klasycznym, jasnym odcieniu. Sercem mieszkania jest otwarta strefa dzienna, obejmująca pokój dzienny, kuchnię i jadalnię. W przestrzeni kuchennej na ścianie znalazły się płytki z kolekcji Paradyż Neve Creative o wyraźnie zaznaczonej strukturze, a na blacie zastosowano lastryko, które stanowi dopełnienie całej przestrzeni. W kuchni zadbano również o odpowiedni dobór baterii kuchennej Axor Citterio.

W jadalni zobaczymy m.in. stół Argo od polskiej marki meblarskiej Paged Meble. Ciekawym detalem tego mebla jest forma nóg, wygiętych łukowo u nasady blatu i zwężających się ku dołowi. Dobrane do niego krzesła to model Archer tego samego producenta. Jego charakterystyczne oparcie wygięte w subtelny łuk zaskakująco dobrze harmonizuje z ostrym, prostym kształtem nóg.

W łazience na ścianie możemy zobaczyć płytki Paradyż, armaturę Grohe, umywalkę Inspira od firmy Roca oraz produkty Geberit, takie jak wanna Tawa, miska Geberit One oraz przycisk Sigma 01 w odcieniu miedzianym, który współgra z zabudową meblową, sprawiając, że staje się on niemal niewidoczny. W niektórych modelach mieszkań pojawia się również łazienka z brodzikiem firmy Radaway. W wirtualnej aranżacji możemy zobaczyć również sypialnię dla dorosłych z dużym łóżkiem i stolikami TAG, dwa pokoje dziecięce z kolorowymi tapetami oraz gabinet.

W zaprojektowanym stylu wykorzystano produkty przystępne cenowo oraz łatwo dostępne na rynku. Aby ułatwić ich weryfikację, umożliwiono klientowi pobranie tabeli produktowej – dzięki temu może on zweryfikować, jakie dokładnie materiały zostały wykorzystane w tej aranżacji. Produkty, które możemy zobaczyć w opracowanym przez Decoroom stylu to część oferty znanych i lubianych marek. Mowa tutaj o takich firmach, jak: Barlinek, Geberit, Grohe, Hansgrohe, Paged Meble, Paradyż, Radaway, Roca.

– Zauważamy stale rosnące zainteresowanie interaktywnymi spacerami po mieszkaniach od deweloperów. Na rynku obecnie aktywnych jest ponad 150 000 tys. naszych spacerów, dzięki którym klienci mogą wyobrazić sobie, jak będzie wyglądać ich przyszłe mieszkanie. W obecnej sytuacji w branży nieruchomości wirtualne spacery stanowią wartościowe narzędzie sprzedaży, które na nowo definiuje proces wyboru mieszkania – twierdzi Jakub Jamontt, wiceprezes zarządu 3D Estate.

Dodaj komentarz